«Формування в учнів особистісних потреб оволодіння іноземною мовою –
одне з джерел мотивації при її вивченні»
Мотиваційно-цільова діяльність – це усвідомлення учнями
мети навчання та способів її реалізації. На початку своєї шкільної діяльності
кожна дитина прагне добре вчитися, тобто в неї присутня первинна мотивація ще
до вивчення іноземної мови, тому вчителю потрібно домагатися того, щоб цей
інтерес був постійним і стійким.
Діти найбільш ефективно засвоюють іноземну мову в процесі
активної діяльності, а саме під час гри, малювання, інсценування, різноманітних
проектів тощо. Це все наближає мовленнєву діяльність до реальної норми.
На своїх уроках я намагаюся інтегрувати всі 4 види
мовленнєвих навичок. Щоб створити умови для підвищення рівня мотивації,
використовую такі інноваційні технології навчання як мозковий штурм, асоціативний кущ, робота в групах, парах, інтерв’ю,
пісні, метод проектів тощо. Гру
використовую в комплексі з технічними
засобами. Намагаюся враховувати індивідуальні особливості учнів при
вивченні іноземної мови. Для цього я пропоную дітям мовленнєві зарядки, підстановчі таблиці, ключові слова, кліше,
використовую різні варіанти завдань та вправ з малюнками. Аудіо- та відеоматеріали
використовую для фізкультхвилинок,
презентацій мовного матеріалу в реальному контексті, навчання іншомовної
культури.
Захист проекту на районному рівні
Тема проекту: TRADITIONS of
TEA DRINKING
Мета:
Освітня:
розширювати
соціокультурні знання учнів через знайомство з особливостями вживання чаю в
Англії та інших країнах
познайомити
з чайним етикетом;
сприяти
зміцненню знань про традиції та звичаї країни, мова якої вивчається.
Розвиваюча:
·
Удосконалювати пошукові та дослідницькі
уміння та навички учнів (самостійно
знаходити потрібну інформацію, опрацьовувати та
аналізувати її).
·
Забезпечувати практику усного мовлення.
·
Розвивати навички письма.
·
Активізувати навички індивідуальної
роботи, роботи в парах та малих групах.
Виховна:
• виховувати поважне ставлення до способу
життя інших народів;
• виховувати позитивне ставлення до
англійської мови.
Задачі
Прослідкувати
історію чаю в Англії, Китаї, Росії та Україні.
Визначити місце та роль чаю в житті представників даних
країн.
Проаналізувати
історичні та сучасні традиції чаювання та чайного етикету.
Проаналізувати
сервірування столу для традиційного англійського чаювання.
Методи
дослідження - Аналіз матеріалу по темі дослідження, узагальнення
матеріалу в ході роботи, порівняння особливостей традицій чаювання в різних
країнах.
Актуальність
даної работи полягає в тому, що чаювання є однією з найважливіших британських
традицій. Чай супроводжує англічанина
протягом всього життя. Крім того,
дана робота є елементом навчального процесу, який дозволить розширити знання по
країнознавству.
Основна функція викладача –
управління проектом. Я визначила очікуваний результат від самого початку
проекту, пересвідчилася, що учні розуміють завдання. Ретельно продумали та
забезпечилися матеріалами, які знадобляться нам для реалізації проекту. Намагалися
залучити кожного учня, призначивши йому/їй окрему роль.
Надавала учням вибір щодо шляхів
реалізації проекту, але регулярно перевіряла, чи учні рухаються у правильному
напрямі. Усю роботу виконували учні, а вчитель лише спрямовував їх до кінцевої
мети.
ВИСНОВКИ
1. Розвиток мовних
та мовленнєвих навичок
при виконанні як колективних завдань,
так і індивідуальних.
2. Прищеплення інтересу до
англійської
мови.
Учням була спроектована ситуація однієї з англійських традицій, коли вони мали
поводитись подібно до британців і говорити англійською мовою. Даний прийом містить
елемент рольової гри, правила якої діти з задоволенням прийняли. Даний проект наглядно демонструє можливості залучення до культури і традицій країни, мова
якої вивчається.
Презентація
Захист проекту на обласному рівні
Тема проекту:
Friendship and love on the Internet: is it nice or bad?
Кращі конкурсні матеріали учасників очного етапу другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2016"
(у тому числі й мої)
Урок "Food for thought" (10th form)
Мікроурок (матеріали курсової перепідготовки 2016)
Позакласний захід "Halloween" (презентація)
Мікроурок (матеріали курсової перепідготовки 2016)
Позакласний захід "Halloween" (презентація)
чудова робота
ВідповістиВидалитиДякую!
Видалити